جزوه 90

وبلاگی برای دریافت جزوات دروس معارف اسلامی و علوم سیاسی؛ مخصوص دانشجویان کد نود و دیگران

جزوه 90

وبلاگی برای دریافت جزوات دروس معارف اسلامی و علوم سیاسی؛ مخصوص دانشجویان کد نود و دیگران

الإنشاء: المسلمون فی الهند

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

«المسلمون فی الهند»

احرزالاسلام المکانة الثانیة بعد براهما فی الهند. نسبة المسلمین فی الهند تبلغ اثنی عشر بالمئة من الهنود لکن فی بعض الاحصائیات یذکر أنّ عددهم فی الواقع یبلغ 150 ملیون مسلماً(17% من الهنود). و 70 بالمئة من السنة و الباقی من الشیعة. مع أن نسبة المسلمین تزداد کل عام لکن یقلل دورهم فی السیاسة لاجل التفرقة و العنصریة. ان عدد المسلمین الامیین مؤسف للغایة و 37 بالمئة من المسلمین ملمون بالقرائة و الکتابة. من العلل التی سببت عزلة المسلمین فی الهند یمکن الاشارة الی التأثر من الثقافة الهندوسیة و الحروب الطائفیة.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.